Favourites // webshops > Brandy Melville.
was posted at 05:52 with 0 comments

Brandy melville, I love it. Deze winkelketen kun je in Amsterdam, london, en andere grote europese steden te vinden en vooral ook in de verenigde staten. Maar mocht je niet dichtbij de hoofdstad van ons landje wonen, dan kan je de superleuke producten van Brandy melville ook online bewonderen en bestellen.

Ik vind persoonlijk de tops, de graphic ones, heel erg leuk! dit zijn mijn favorieten:

De eerste doet me denken aan the xx, en dit vind ik hele leuke muziek. Hij is ook super fruitig (;
Als je van de tweede geen honger krijgt, dan weet ik het ook niet meer, deze crop top is om van te smullen!
De derde heeft, naar mijn mening, de leukste quote, ik gebruik ''i love you to the moon and back'' vaak.

Ik hoef volgens mij niks te zeggen, voor iedere mede kattenliefhebbster is de vierde natuurlijk super cute.
I love de vijfde, met daarin de fasen van de maan! de maan vind ik een prachtig ding in ons universum.
De zesde is leuk, en ook lekker los en comfortabel, en ook nog best girly door de floralprint van het skelet.
Deze en meer shirts zijn allemaal te vinden op http://www.brandymelvilleusa.com/clothing/graphic-tops.html

En? is brandy iets voor jou?